top of page
huurvoorwaarden

Leuk dat je interesse hebt om onze spullen te gebruiken bij de aankleding van jouw feest of evenement. Omdat we zelf erg zuinig zijn op onze spullen, vinden we het echter wel belangrijk dat je voorzichtig omgaat met onze spullen en dat je goed weet hoe de huur van onze spullen in zijn werk gaat.

PRIJSOPBOUW

  • De prijs van de spullen is standaard voor drie dagen. (ophalen, gebruiken, terugbrengen).

  • Het is niet mogelijk de goederen af te halen/te retourneren op zondag. Als zondag binnen de huurperiode valt, wordt de huurperiode kosteloos verlengt met 1 dag.

  • Wil je de spullen langer huren dan komt er per extra dag 25% van de totaalprijs bij.

  • De genoemde huurprijs is inclusief BTW. Druk- en zetfouten voorbehouden.

 

AANVRAGEN

  • Plaats de spullen die je wilt huren in je winkelmandje en verstuur de aanvraag.

  • Nadat wij je aanvraag hebben ontvangen, checken wij of de gewenste spullen nog beschikbaar zijn op de door jullie gekozen datum. Daarna krijg je van ons een bevestiging en is de reservering definitief.

  • Indien je de spullen zelf komt halen, maken we een afspraak voor het ophalen en terugbrengen van de spullen.

  • Indien je de spullen wilt laten bezorgen neemt onze koerier contact met je op. (bezorgen maandag t/m zaterdag tussen 8.00 en 18.00)

  • Wil je de spullen op een door jou gehuurde locatie geleverd hebben, spreek dan goed door met de locatie dat spullen eventueel droog kunnen worden opgeslagen.

BETALING

  • Voor bestellingen tot € 500,- berekenen wij een borg van € 50,-. Daarboven wordt de borg naar gelang de waarde van de bestelling bepaald.

  • 4 weken voor de huurdatum, ontvang je van ons de factuur voor de aanbetaling van 60%.

  • Nadat wij de spullen retour hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je van ons de eindfactuur voor de overige 40%. Wanneer er geen bijzonderheden zijn, zullen we hierbij de borg meteen verrekenen.

 

ANNULERING

  • Na akkoord op de bestelling, is kosteloos annuleren niet meer mogelijk, omdat wij de spullen definitief voor jullie reserveren.

  • Bij annulering tot 4 weken voor de afgesproken datum, wordt 50% van het huurbedrag in rekening gebracht.

  • Bij annulering binnen 4 weken voor de afgesproken datum, wordt 75% van het huurbedrag in rekening gebracht.

  • Bij annulering binnen 1 week voor de afgesproken datum, wordt 100% van het huurbedrag in rekening gebracht.

GEBRUIK

  • De huurder is altijd zelf verantwoordelijk voor een veilig gebruik van de materialen op locatie onder alle omstandigheden, Studio Celebrate kan hier op geen enkele manier verantwoordelijk voor worden gehouden.

  • De spullen mogen niet in de regen staan en dienen s’nachts droog en vochtvrij te worden opgeborgen.

  • Let met uitpakken goed op hoe de spullen ingepakt zaten, zo dien je de spullen ook weer in te pakken na gebruik.

  • De spullen dienen schoon en compleet te worden teruggebracht. (Tafels en stoelen schoon, krijt verwijderen krijtborden, tapijten veegschoon, servies afgewassen, vaasjes leeg en droog, eventuele versiersels verwijderen etc.)

 

AFHALEN EN RETOUR

  • Je kunt de spullen ophalen middels een afgesproken tijdstip op ons adres: Velsenstraat 8C | Werkendam

  • De spullen worden aangeleverd in boxen/ kratten/rolcontainers en indien nodig ingepakt. Je dient de spullen op dezelfde manier in te pakken bij het terugbrengen. Gooi eventuele dozen/zakken/doeken etc. dus niet weg!

  • Zijn de spullen niet schoon dan brengen wij schoonmaakkosten in rekening.

  • Servies dient afgewassen geretourneerd te worden, mits anders vermeld of afgesproken, schoonmaakkosten bedragen 50% van het huurbedrag met een minimum van € 25,-.

  • Zijn er spullen of verpakkingsmateriaal kapot of niet compleet, dan brengen wij deze spullen achteraf in rekening.

 

BEZORGEN EN OPHALEN

  • Bezorgkosten bedragen €0,70 per km. (Afstand locatie naar Werkendam x 4) met een minimum van € 15,-

  • Onze koerier levert de spullen alleen af, je dient zelf te zorgen voor iemand die de spullen op zijn plek zet.

  • Als onze koerier de spullen op komt halen dienen de spullen klaar te staan, zo dicht mogelijk bij ophaalplek.

  • Indien dit niet het geval is brengen wij extra laad en -loskosten in rekening.

 

FOTO’S EN REVIEWS

  • Heb je mooie foto’s van je feest, evenement of bruiloft, dan vinden wij het super leuk om deze te ontvangen.

  • Ben je tevreden over onze spullen? Dan stellen wij het zeer op prijs als je een review achterlaat op onze facebookpagina, of via mail van onze website.

  • Heb je verbeterpunten of suggesties, stuur ons dan even persoonlijk een berichtje.

bottom of page